קידום אתרים

מה אפיין את תחום ה-SEO בתקופת הקורונה? ואיך אפשר לקדם אתר אינטרנט בצורה יעילה כדי לצלוח משברים דומים בעתיד?

המטרה של קידום אתרי אינטרנט היא להביא אליהם יותר תנועה וגולשים. באתרי חנויות ומסחר, תנועה כזו יכולה להיות מתורגמת לעלייה וגידול במכירות. באתרי תוכן או פורומים, המשמעות היא תמחור גבוה יותר של שטחי הפרסום. לכן הקידום חשוב לכל אורך השנה והוא יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתקופות משבר כלכלי – שהן הזדמנות מצוינת להתפתחות עסקית

Aramapp כאן בשבילך

המומחים של Aramapp בניית אתרים ובקידום אתרים מתחייבים בפניך לשירות מקצועי, אמינות, שקיפות וכמובן תוצאות. לנו חשוב שהאתר שלך יגיע לתוצאה הגבוהה ביותר האפשרית – והמומחים שלנו זמינים עבורך באופן מידי גם בתקופת הקורונה. לפרטים נוספים, נציגינו ממתינים לפנייתך כעת.

סוגי קידום באינטרנט

אתרים אפשר לקדם על גבי פלטפורמות שונות. אפשרות אחת היא לקדם את האתר במנועי חיפוש, כמו למשל בגוגל. בקידום כזה, מתמקדים בכך שהאתר יופיע באחת התוצאות הראשונות של החיפוש על בסיס שימוש בתוכן הנכון, התאמת האתר לדרישות מנועי החיפוש, אופטימיזציה מקיפה ומגוון פרמטרים נוספים

מנגד, אפשרות שנייה תהיה לנסות לקדם את האתר ברשתות חברתיות – כמו אינסטגרם או פייסבוק – אך זוהי צורת פרסום יותר מאשר קידום.

קידום אתרים אורגני בתקופת הקורונה

מלבד ההבדל בין קידום ברשתות חברתיות לבין קידום במנועי החיפוש, יש גם הבדלים בין קידום בתקופות שונות. תקופת הקורונה למשל הראתה עד כמה חשוב לבצע את הקידום האורגני כל הזמן ובצורה יציבה.

בניגוד לקידום ממומן שאותו מפעילים לפי התקציב של הלקוח, קידום אורגני מציב את העסק ביתרון מול המתחרים גם בתקופות של משבר כלכלי. בגלל שבתקופת הקורונה התרחש משבר כזה עבור כל בעלי העסקים בארץ, מי שהמשיך בקידום האורגני צלח אותו בצורה טובה יותר ונהנה מזרם לקוחות שסייע לעסק לפעול ולהתפתח.

מגיע לאתר שלך להתקדם!

Aramapp בניית אתרים מציבה רף גבוה מאוד לכל אחד מצוות המקדמים המקצועיים שלנו, כדי להעמיד לרשותך תהליך קידום אמין, שקוף ובעיקר – אפקטיבי. כמו כן, נשמח לקחת אחריות מלאה גם על הקידום האורגני וגם על הקידום הממומן של האתר שלך. כך נשיג עבורך תוצאות טובות יותר ונחסוך לך בהוצאות.

כל שעליך לעשות על מנת ליהנות מהיתרונות של קידום אתרים מקצועי הוא לפנות אלינו ממש עכשיו דרך האתר או לשוחח איתנו בטלפון.

web-design-concepts-with-blurred-background_1134-82
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter