קידום בגוגל

גוגל מהווה את מנוע החיפוש החזק ביותר כיום. כל אדם שמעוניין לחפש כיום מוצר, שירות, עסק, מידע או כל דבר אחר, לרוב יעשה זאת באמצעות חיפוש בגוגל, מתוך ידיעה שאלגוריתם החיפוש של גוגל יציע לו את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לשאילתת החיפוש שהקליד. לכן, כל בעל עסק שיש לו אתר או כל בעל עסק שמעוניין לפרסם את דף הנחיתה שלו, יכול להשתמש כיום בגוגל בכדי לעשות זאת. קידום בגוגל יכול להתבצע באופן אורגני או באופן ממומן. מדובר על שתי שיטות קידום שכל אחת מהן רלוונטית עבור צרכים אחרים. כמובן שחשוב לבחור באנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום הקידום בגוגל – חברה לקידום בגוגל, על מנת שיסייעו לכם לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

קידום בגוגל- מדוע?

כאמור, כיום מרבית העסקים מבינים את הפוטנציאל של שיווק באינטרנט. בכדי לשווק ולפרסם באינטרנט בצורה הטובה ביותר, ראשית כל עליהם לבנות אתר אינטרנט. בשלב הבא, עליהם לדאוג כי קהל יעד פוטנציאלי רחב ומשמעותי יגיע לאתר האינטרנט שלהם ואף יבצע בו פעולות שונות כגון: לרכוש את המוצרים של העסק או השירותים שלו, להשאיר פרטים או ליצור קשר. בשל העובדה שכיום לכל עסק יש אתר אינטרנט כמעט ובשל העובדה שלא מעט אתרים הם אתרים שמתחרים ביניהם על אותם לקוחות, בכדי לדאוג לכך שכמות משמעותית של לקוחות יבחרו דווקא באתר שלכם על פני אתרים שמתחרים בו, עליכם לקדם את האתר בגוגל. מה זה אומר? לדאוג שהאתר שלכם יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר גולש מקליד שאילתת חיפוש רלוונטית.

כיצד מקדמים בגוגל?

אז איך גורמים לאתר להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר גולש מחפש מוצר או שירות שהעסק מחפש באמצעות גוגל? מבצעים קידום בגוגל. כיצד? ניתן לפרסם כיום בגוגל באמצעות קידום ממומן. בשיטה זאת יוצרים קמפיין ממומן המכיל מודעות שונות עם מילות מפתח ספציפיות שנערך עליהם חקר מילות מפתח. כאשר גולש מחפש באמצעות מילות המפתח הללו, אחת מהמודעות תופיע. המפרסם לא ישלם על הופעת המודעה אלא רק על כל הקלקה על מודעה. חשוב לציין שהמודעות יופיעו בתוצאות החיפוש הממונות של גוגל ולא פעם לאו דווקא יובילו לאתר של העסק כי אם לדף הנחיתה שלו כאשר המטרה היא ליצור כמה שיותר לידים לעסק.  מראש מגדירים תקציב לקמפיין וכאשר התקציב נגמר המודעות יפסיקו להופיע.

קידום אורגני הוא אמנם קידום שלא מספק תוצאות באופן מיידי, אך הוא מספק תוצאות טובות יותר ואיכותיות יותר. מטרתו של קידום אורגני בגוגל היא לגרום לאלגוריתם החיפוש של גוגל לזהות את אתר האינטרנט כאתר שכדאי להציג בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל כאשר גולש מחפש מוצר, שירות או מידע שנוגע לעסק. כיצד עושים זאת? באמצעות פעולות שונות שמבצעים הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר, כאשר המטרה שלהם היא לגרום לאלגוריתם החיפוש של גוגל לדרג את האתר כמה שיותר גבוה. הפעולות שנדרשות הן: בניית קישורים בתוך האתר ומחוץ לאתר, הזנת תוכן איכותי באתר המכיל מילות מפתח שערכו עליהן חקר מילות מפתח מקיף ומקצועי ועוד.

עבור קידום מוצלח בגוגל בכל שיטה, כדאי מאוד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

seo-search-engine-optimization-business-concept_31965-2461
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter