למה חשוב לקדם אתר אינטרנט בגוגל?

אם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט, אתם בוודאי יודעים שבכדי לחשוף את האתר לקהל היעד הפוטנציאלי שלו, חשוב מאוד שתקדמו אותו במנוע החיפוש החזק ביותר כיום הלא הוא: גוגל. שיטת הקידום אשר נחשבת לשיטת קידום פופולארית ויעילה מאוד כיום היא הקידום האורגני. מדובר על פעולה נחשבת אשר כאשר היא מתבצעת בצורה נכונה היא יכולה להציג את אתר האינטרנט של העסק שלכם בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר לקוח פוטנציאלי של העסק מחפש בגוגל מוצר או שירות שהעסק מציע.

קידום אורגני או קידום ממומן?

אחת השאלות שכל אדם שיש לו אתר אינטרנט שואל את עצמו היא: האם כדאי לו לבחור קידום אתרים אורגני בגוגל או שמא כדאי לו לבחור לו דווקא בקידום אתרים ממומן בגוגל. קידום אתרים ממומן פירושו פרסום מודעות בתשלום בפלטפורמת הפרסום של גוגל. אם בעל העסק צריך פניות מיידות או שיווק חד פעמי, הוא יכול לבחור דווקא בקידום אתרים ממומן. אך חשוב מאוד להבין שכאשר מעוניינים בקידום בעל תוצאות ארוכות טווח איכותיות, קידום אורגני בגוגל הוא בהחלט הבחירה הנכונה עבורכם.

מדוע כדאי לבחור דווקא בקידום אורגני

כאמור, מודעות ממומנות בגוגל אדס יכולות להציב את האתר שלכם בראש דפי התוצאות בגוגל. לא פעם אפילו לפני התוצאות האורגניות אשר מופיעות באופן טבעי  וללא תשלום בדף התוצאות החיפוש הראשון בגוגל. יחד עם זאת, אין זה אומר שיותר לקוחות יבחרו באתר שלכם על פני אתרים שמופיעים אחריכם. מרבית הלקוחות יעדיפו לבחור בתוצאות האורגניות של אשר מציג גוגל על פני התוצאות הממומנות שכן התוצאות הממומנות שוות ערך לפרסומות, בעוד התוצאות האורגניות הן אותנטיות יותר והן מוצגות ללקוח לאחר שאלגוריתם החיפש של גוגל בחן אתרים שונים וזיהה את האתרים הרלוונטיים ביותר עבור המחפש בהתאם לפרמטרים שונים.

 קידום אורגני בגוגל- כיצד עושים את זה נכון?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שחייב להתבצע בצורה מקצועית על ידי מקדם אתרים שמכיר היטב את אלגוריתם החיפוש של גוגל ואת האופן שבו הוא מדרג אתרים שונים. בתהליך קידום אתר אורגני יש צורך לבצע מגוון רחב של פעולות שונות הן בתוך אתר האינטרנט והן מחוץ לאתר האינטרנט על מנת לגרום לאלגוריתם של גוגל לדרג את האתר גבוה יותר ולגרום לו להופיע לפני אתרים מתחרים בחיפוש רלוונטי של גולש. הפעולות שמבצעים לרוב בתוך האתר הן: הזנת תוכן איכותי שמעניק ערך לגולש ומכיל מילות מפתח רלוונטיות שבוצע חקר מילות מפתח אודותן, הזנת קישורים נכנסים ויוצאים באתר ומהאתר, עיצוב חווית משתמש באתר, בחירה בכתובת URL ידידותית למשתמש ועוד.

 קידום אתרים אורגני ללא ספק יכול לספק לעסק שלכם את התוצאות הטובות ביותר. לצורך שיווק יעיל באמצעות קידום אורגני, כדאי לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

SEO – Search engine optimization, Digital marketing and internet technology concept on blurred background

אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter