אינסטגרם, רשתות חברתיות

כאשר מדברים על אינסטגרם, רשתות חברתיות, לא מתכוונים רק בתמונות ובתיוגים של "מה אכלתם בסוף השבוע", או "באיזה בית מלון הייתם". הכוח שלהן הוא עצום, והיתרונות שלהן בלתי יתוארו. כל מי מבינכם, שיצא לו להיכנס לאחת מהן לאחרונה, בוודאי יעיד, כי הוא נחשף לכמות עצומה של שירותים ומוצרים, אשר מתחדשים חדשות לבקרים. כיום אלו הן האפשרויות הטובות להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. בין אם מדובר באינסטגרם, ברשתות חברתיות, בקידום אורגני. ובין אם מדובר בבחירה של קידום ממומן באינסטגרם.

אינסטגרם, רשתות חברתיות מעידות על הצלחה מרבית

נראה כי בכל רגע שחולף, המדיה החברתית רק הולכת וצוברת תאוצה, יותר ויותר. פרסום באינטרנט מאפשר לכם, בלי כל עוררין על כך, למנף את הקידום של העסק שלכם. ישנו קשר ישיר בין הרשתות החברתיות, לבין גדילה מטאורית של הכנסות מקוונות. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי הפרסום על ידי אינסטגרם, רשתות חברתיות, מגדיל את המכירות לפחות בחמישה אחוז. הצרכנים הסכימו את הטענה, כי ההשפעה ששאבו מהפייסבוק ומהרשתות החברתיות הייתה פנומנלית, החזקה ביותר מכל מה שהם חוו עד היום. באמצעות סינרגיה של כלי המדיה החברתית, במסעי פרסום ברשת האינארנט, אפשר לנצל את ההשפעה האדירה הזאת, ולצפות בהנאה כיצד הרווחים שלכם הולכים ותופחים.

אינסטגרם, רשתות חברתיות – רבבות עוקבים

הידעתם כי יש מיליוני עוקבים לכל הקונסטלציה הזאת, שנקראת אינסטגרם, רשתות חברתיות? המוני בעלי עסקים ולקוחות שמשתמשים בצורה אקטיבית בהן, על מנת לשווק את מרכולתן ללקוחות פוטנציאליים וקיימים. כולם רוצים כיום "כאן ועכשיו" – וזה בדיוק מה שהרשתות הללו מספקות להם. הצרכנים מעוניינים לצפות בתוכן חזותי, שיסייע להם בקבלת החלטות לרכישה מושכלת. הדבר נובע לא רק מרצון לקבל קונספט חזותי, אלא מקבלת אינפורמציה מבני אדם שיהיו כמותם. אנושיים ורגילים. בקבלה מפורטת של מוצרים ושירותים. תוך כדי שקיפות מלאה, מהימנה ואותנטית. מכיוון שחוויית המשתמש כה חשובה, האינסטגרם והרשתות החברתיות עושות ככל שלאל ידם כדי להמחיש זאת.

מה זה בכלל קידום ממומן באינסטגרם?

על ידי קידום ממומן באינסטגרם אתם ממש יכולים להגדיל את כמות העוקבים שלכם. והמשוואה מאוד פשוטה – הגדלת כמות העוקבים = הגדלת כמות הלקוחות. כל חברה, עסק או ארגון, אשר חפצים בחיזוק שמם, מוצריהם או מותגיהם, ובהגדלת הרווחים שלהם, חייבים לבצע את הקידום הממומן באינסטגרם. וזאת משום שבאינסטגרם יש נוכחות פעילה של כמה מיליון גולשים במדינת ישראל רק. וכמות של מספר מאות מיליון גולשים ברחבי תבל.

קרדיט תמונה: freepik
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter