קידום אתרים ברמה אחרת

קידום אתרים הינה שיטה לגרום ליותר אנשים לפנות אליכם ולקבל מכם שירות. במילים אחרות, עבודה של קידום אתרים הינה שיטה לפרסום ושיווק ברשת האינטרנט. אחרי שהשקעתם המון זמן, כסף ומשאבים לבנות אתר יוצא מן הכלל, עם כל הממשקים הנוחים והעיצוב הנהדר, אתם צריכים למצוא דרך לגרום לאנשים לשמוע עליכם.

עדן שרעבי הוא מומחה בכל מה שקשור לפרסום ושיווק באינטרנט, יזם ובעל ניסיון עשיר בקידום אתרים. באמצעות קידום אתרים בהוד השרון יהיה ניתן לגרום ליותר אנשים למצוא אתכם ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל ולהגדיל את ההכנסות מהעסק שלכם!

 

איך למעשה קידום של אתרים עובד

חשבו על זה רגע – יש לכם רעיון לשירות או מוצר, אתם מוציאים לא מעט כסף לבניית אתר, מסדי נתונים ועיצוב מושקע, ואז אתם רק מחכים שהלקוחות יכנסו וירכשו מכם. אלא שבפועל זה לא ממש פשוט – מהיכן אנשים ישמעו עליכם? כיצד הם בכלל ידעו שאתם קיימים? היום כל ארגון, חברה ובעל עסק מבין שללא מודעות פרסומיות ברחבי וקידום אתרים לא באמת ילך להם כמו שהם ציפו. מלבד מספר קטן של אנשים שידעו על החברה או שם האתר שלכם, איך שאר האנשים ימצאו אתכם?

 

הפתרון קידום אתרים אורגני.

באמצעות שימוש בכמה מילים או קטעי משפטים שאנשים מחפשים בגוגל, גולשים ומשתמשי רשת יוכלו להגיע אליכם. איך זה עובד? פשוט – מנוע החיפוש של גוגל מקבל לידיו את מילות החיפוש הקליד המשתמש, ומביא לו בחזרה רשימת אתרים בהם מופיעות צמדים של המילים הללו ו/או ווריאציות שלהן. ככל שאתר יכיל יותר דוגמאות מאותן מילים והקשרים, כך הוא יופיע יותר למעלה בראש רשימת התוצאות המופיעות למשתמש.

לכאן חברת קידום אתרים בהוד השרון נכנסת לעבודה!

עבודת קידום האתרים של עדן שרעבי מנצלת את היתרון הענק שמנועי החיפוש מקנים לנו, ומטמיעה באתר שלכם מאמרים עם מילות החיפוש האפשריות. ככל שתרבו להטמיע יותר מאמרים עם תוכן שיווקי ופרסומי המכילות ווריאציות שונות של מילות החיפוש החמות והנפוצות בקרב קהל המשתמשים והלקוחות שלכם, יהיה יותר סיכוי שתופיעו ראשונה ברשימה.

חברות, ארגונים וגם עצמאיים בעלי עסק מכירים ביתרון האדיר של פרסום וקידום אתרים בדרך זו, ומזמינים את עדן שרעבי שיגרום לאתר שלהם לבלוט מעל כולם. אם גם אתם רוצים לבלוט ולמשוך אליכם יותר לקוחות, צרו קשר עוד היום ותהנו מכניסת גולשים מאסיבית יותר!

 

פרסום בכל המישורים

לא רק קידום אתר הבית שלכם זה חשוב, אלא גם ואולי בעיקר גם עבודה על הפלטפורמות האחרות בהם גולשים יותר משתמשים ולקוחות פוטנציאליים – עדן שרעבי מומחה גם בכל הנושא של קניית עוקבים באינסטגרם, קידום ממומן בפייסבוק, בניה של דפי נחיתה ועוד. בשביל לבנות קמפיין פרסומי שעובד עבורכם כל הזמן, אתם חייבים לפרוס את הפעילות שלכם בכמה מישורים. 

 

קרדיט תמונה: freepik
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter