העסק שלכם נשמע הרבה יותר טוב

בעולם השיווק והפרסום נוטים לעשות שימוש בכל דרך אפשרית על מנת לגרום לעסק להיות יותר מעניין, יותר מושך, יותר אטרקטיבי. אין זה פלא שכמעט כל פרסומת שאתם שומעים ברדיו או רואים בטלוויזיה ובאמצעי המדיה השונים מכילים מנגינה או חלק משיר מוכר. שירים מתנגנים לנו על השפה וגורמים לנו לרצות להצטרף יחד עם הזמן או הנעימה המתנגנת. ג'ינגל לעסק הינו שיר קצר המכיל בסביבות 50 מילים, ומטרתו לקדם את העסק או הארגון שלכם וזאת תוך כדי שירה, מנגינה קצבית או נעימה המלווה את הקריין או הקריינית.

אם אתם מחפשים שירותים מקצועיים בבניית ג'ינגל לעסק, הגעתם למקום הנכון!

הכוח של המוזיקה בידיים שלכם

למוזיקה המון יתרונות משמעותיים בכל כך הרבה דרכים ואופנים. היא מלהיבה, מקפיצה ומשמחת, אך יותר מכל – היא חודרת בנו פנימה אל תוך הנפש וחוקקת בזיכרוננו את המילים והמנגינות לשנים ארוכות. מי מאתנו לא מכיר שירים אהובים וותיקים שהתנגנו להם אי שם לפני שנים רבות, ומצליחים לדקלם את כל המילים או לפחות רובם בעל פה? למוזיקה יש יכולת להיחקק בזיכרון טוב יותר מכל קריאה או שינון, ולכן פרסומאים משתמשים בכלי של ג'ינגל לעסק על מנת לגרום לקידום משמעותי ואפקטיבי יותר.

בונים לכם שיר לעסק

כך, לדוגמה, ניתן לקחת שיר או מנגינה מוכרת שכבר כולם זוכרים ועליה להלביש מילים חדשות הכוללות את מיתוג העסק שלכם, במה אתם הכי טובים מהמתחרים וכן מספר טלפון להתקשרות. בדרך כלל עושים את זה עם שיתוף פעולה או קבלת רשות מהאומן או הזמר היוצר, אך ניתן גם להשתמש במוזיקה חדשה שמכינים בו במקום במיוחד לג'ינגל.

חברת ג'ינגלד מבטיחה לכם הכנה מהירה ואיכותית של שירון קצר – ג'ינגל לעסק, עם ליווי קריין או קריינית לבחירתכם, וכן בחירה של השפה בה תרצו שהג'ינגל יהיה. אפשר לבחור עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית וערבית. כמו כן, אם יש לכם כמה רעיונות למשפטים מעניינים מעצמכם, תוכלו לשלוח אלינו ואנו כבר נלביש מנגינה וקריין או קריינית שיקריאו את הטקסט בצורה מותאמת. במידה ותחפצו, נו נוכל לבנות עבורכם את הג'ינגל בצורה מקצועית, ונשלח אליכם לצורך אישור והסכמה.

ג'ינגל שידבר ללקוחות שלכם

בבחירה של ג'ינגל לעסק אתם חייבים לוודא כי אתם מדברים אל הלקוחות שלכם בגובה העיניים. זה נחמד ויפה לבנות ג'ינגל מפוצץ, קצבי ותוסס, אך אם העסק שלכם מיועד לאוכלוסיות יעד שונות שלא מתחברות לסגנון של השירה הזו, למשל אוכלוסייה מבוגרת, זה לא יהיה נכון וראוי, ובטח שלא קונה. לכן, אתם חייבים להתאים את סגנון המוזיקה כך שהיא תתאים לאופנה העכשווית עבור אותה קבוצת באוכלוסייה.

בבחירה בשירותי ג'ינגלד אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מקבלים מוצר איכותי, קליט ומותאם במיוחד לצרכים שלכם ולצרכים של הלקוחות שלכם, ברמה הכי גבוהה שיש!

 

CTA-News.png
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter