בוט עבור WhatsApp לאנשי שיווק

המטרה של מדריך זה היא ליצור בוט פשוט שיענה על שאלות המשתמש ב-WhatsApp. בוט הוא יישום תוכנה המגיב להודעות ממשתמשים, בצורה של טקסט או קול, ומבצע עבורם משימות. הצעד הראשון הוא ליצור את הבוט באמצעות Bot Builder. התהליך פשוט ודורש מילוי של כמה שדות בלבד: שם, תיאור והיכן הוא צריך להיות זמין (למשל בוואטסאפ). לאחר שיצרת את הבוט שלך, תצטרך להוסיף כמה כוונות כדי שהוא יגיב להודעות. כוונות הן תגובות מוגדרות מראש שבהן בוטים יכולים להשתמש כאשר הם מקבלים סוגים מסוימים של קלט ממשתמשים. מדריך זה ילמד אותך כיצד להוסיף כוונה בשם "GetWeather" שתגיב עם תנאי מזג האוויר הנוכחיים במיקום המשתמש.

בוט עבור WhatsApp

במאמר זה ניצור בוט עבור WhatsApp. אנו נשתמש בחבילת Bot-in-a-Box הזמינה במסגרת Microsoft Bot Framework. חבילת ה-Bot-in-a-Box מיועדת לשימוש עם מסגרת הבוט של Microsoft ומספקת מספר תבניות עבור בוטים שתוכל להשתמש בהן בפלטפורמה שתבחר. התבניות נועדו להקל על יצירת בוט עם חווית קידוד מינימלית או ללא חווית קידוד כלל.

הצ'אטבוט הוא תוכנת מחשב שנועדה לדמות שיחה עם משתמש אנושי אחד או יותר על ידי שימוש בבינה מלאכותית. צ'אטבוטים משמשים בדרך כלל במערכות דיאלוג למטרות מעשיות שונות כגון שירות לקוחות מקוון או רכישת מידע. צ'אטבוטים פועלים בשתי דרכים: הם יכולים לספק מידע ו/או הם יכולים לספק ממשק משתמש לשיחות שדרכו המשתמש יכול לגשת ליישומים אחרים כמו מסד נתונים או שירות פנייה למספרים, למשל. הם משתמשים בעיבוד שפה טבעית (NLP) וזיהוי דיבור כדי להבין את כוונת המשתמש, בין אם על ידי תגובה לשאלות המוצגות בטקסט או בצורת קול, או על ידי זיהוי מילות מפתח וביטויים בקלט. הצורה הבסיסית ביותר של צ'אט בוט היא משיבון אוטומטי עם הודעות מוקלטות מראש שעונה על שאלות לגבי מוצרים, שירותים, מדיניות החברה וכו' מאמר זה ידריך אותך כיצד לבנות צ'אט בוט משלך עבור WhatsApp באמצעות שפת התכנות Java.

WhatsApp היא אפליקציית מסרים מיידיים פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות ומדיה דרך האינטרנט. הוא נמצא בשימוש נרחב בהודו, אינדונזיה, ברזיל ומקסיקו. לפני שנוכל לבנות בוט עבור WhatsApp, אנחנו צריכים לדעת איך זה עובד. כאשר אתה מתקין את האפליקציה בטלפון שלך, אתה מתבקש לספק את מספר הטלפון שלך. תתבקש גם לספק את שמך וכתובת האימייל שלך אם תרצה להשתמש ב-WhatsApp במחשב השולחני או בטאבלט שלך. לאחר מכן, WhatsApp ישאל אותך אם אתה רוצה לשתף את המיקום שלך עם אחרים בוואטסאפ או לא. בניית בוט לוואטסאפ אינה קלה מכיוון שיש כל כך הרבה גרסאות שונות של האפליקציה הזמינות במדינות ובשפות שונות.

בניית צ'טבוט

בניית צ'טבוט עבור WhatsApp עם חברת TopBot, אינה פשוטה כפי שהיא נראית. ישנם מקרים רבים שבהם הבוט לא מצליח להבין את השאילתה ומגיב בתשובה לא רלוונטית. הסיבה לכך היא שלבוט אין גישה לכל המידע שיהיה לאדם, כגון הקשר, טון והעדפות אישיות. הצעד הראשון לבניית בוט WhatsApp הוא יצירת עמוד פייסבוק עבור החברה או המוצר שלך. זה יאפשר לך להשתמש ב-API של פייסבוק שיעזור לך לזהות אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלך.

אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter