קידום אתרים בחו"ל: הגדלת הפעילות העסקית לשווקים בינלאומיים עם קידום אתרים גלובלי

בעלי עסקים ישראליים רבים בכל הגדלים מבינים היום את החשיבות של פריצה גלובלית עם בית העסק שלהם, במטרה להרחיב את טווח ההגעה אל לקוחות בינלאומיים חדשים, ואחת השיטות הכי יעילות להשגת מטרה זו היא עם שירותי קידום אתרים בחו"ל.

קידום אתרים גלובלי הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי להשיג תוצאות של דירוג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) עבור מגוון מילות מפתח וביטויים שמאפיינים קהלים במדינות ואזורים שונים.

קידום אתר אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים למדינות שונות, מסייע לבעלי עסקים ישראלים למשוך לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות ולהרחיב את הפעילות העסקית שלהם בעולם, ומאמר זה מציג את חשיבות ההתנהלות הנכונה בתהליך, עם הליווי והייעוץ של המומחים בתחום.

 

יש כמה סיבות שמסבירות למה קידום אתרים בחו"ל חשוב לעסקים ישראלים

ראשית, השוק בארץ קטן יחסית, ורוב בעלי העסקים ממצים את ההתנהלות מול קהל היעד שלהם די מהר, עם קושי בהגעה לקהל מספיק גדול כדי להשיג צמיחה עסקית. אבל עם התרחבות לשווקים בינלאומיים בתהליך קידום אתרים b2b בינלאומי, ניתן לנצל מאגר גדול הרבה יותר של לקוחות פוטנציאליים.

שנית, הכלכלה העולמית צומחת במהירות, מה שאומר שלבעלי עסקים יש הזדמנויות משמעותיות של התרחבות לשווקים בינלאומיים והצגת השירותים או המוצרים שלהם בפני קהל חדש במדינות שונות, שאין לו עדיין את הפתרונות המתאימים, עם תהליך נכון של קידום אתר אינטרנט על ידי המומחים בתחום.

שלישית, העלות של קידום אתרים גלובלי נמוכה יחסית, גם עם שכירת שירותי סוכנות קידום אתרים שתנהל את מסע הפרסום העולמי שלכם, במיוחד כשמשווים את העלויות לעלויות של שכירת צוות מכירות שיתקשרו ללקוחות פוטנציאליים בשווקים בינלאומיים.

 

יתרונות קידום אתרים גלובלי

הנה כמה יתרונות חשובים נוספים שמגיעים עם בניית אסטרטגיה מקיפה ומדויקת לפריצה עסקית בינלאומית עם חבילת קידום אתרים שתקבלו בהצעת מחיר משתלמת ומותאמת אישית:

תנועה מוגברת לאתר. קידום אתרים גלובלי יכול לעזור להגדיל את מספר המבקרים באתר שלכם משווקים בינלאומיים, מה שיוביל להגדלת המכירות וההכנסות.

שיפור המודעות למותג. פריצה עסקית לשווקים בינלאומיים עם מיקוד האתר שלכם לקהל היעד בחו"ל, מסייע בשיפור המודעות למותג שלכם בשווקים בינלאומיים, מה שמקל על משיכת לקוחות חדשים.

הגדלת הלידים והמכירות. חברה לקידום אתרים עם צוות שמתמחה בשיווק דיגיטלי בינלאומי, בונה אסטרטגיה שמובילה ליצירת יותר לידים ומכירות במדינות בחו"ל שבהן אתם יודעים שיש לכם קהל שמחפש את המוצרים או השירותים שלכם, מה שמסייע בהגדלת הפעילות העסקית ומכאן גם הגדלת הרווחים.

 

מאפייני SEO גלובלי

קידום אתרים לקהלים בינלאומיים דומה ברובו לתהליך שמבוצע לקידום אתרים בארץ, אבל הוא דורש הבנה ומומחיות מקיפה בתחום, כולל יישום הנחיות חדשות קידום אתרים על מנת לבנות וליישם נכון אסטרטגיה מותאמת אישית שתוביל את בית העסק שלכם ליצירת קשר עם הקהל שמחפש אתכם בחו"ל. בין היתר, אלו השלבים הנדרשים לתהליך:

 

מחקר מילות מפתח

הצעד הראשון בתהליך קידום אתרים בחו"ל הוא ביצוע מחקר מילות מפתח, שיסייע בזיהוי מילות המפתח והביטויים שבהם משתמשים אנשים בשווקים בינלאומיים כשהם מחפשים את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

 

ביצוע אופטימיזציה של תוכן האתר

עם יצירת רשימת מילות מפתח וביטויים רלוונטיים, מגיע שלב ביצוע אופטימיזציה של תוכן האתר למילות המפתח המתאימות, ושימוש בהן בכל תכני האתר, כולל בכותרות האתר, בתיאורי מטא, בכותרות מאמרים, בתיאורי תמונות, ובטקסטים שונים שפזורים באתר.

 

בניית קישורים נכנסים

קישורים נכנסים הם חלק מהותי מתהליך קידום אתר וורדפרס בגוגל או במנועי חיפוש בינלאומיים אחרים, והם נוצרים כשאתרים גדולים וסמכותיים אחרים במדינה או באזור שאליו אתם מכוונים את קידום האתר שלכם, מוציאים קישורים אל האתר שלכם, כך שהאלגוריתם של גוגל או של מנועי החיפוש האחרים מקבלים איתותים חיוביים לגבי סמכות האתר שלכם.

בניית הקישורים הנכנסים מתבצעת עם פרסום מאמרי אורחים באתרים גדולים, ויצירת נוכחות מקוונת חזקה בכל מקום ברשת, שבו קהל היעד הבינלאומי שלכם נמצא.

 

מעקב אחר התוצאות

חשוב לעקוב אחר התוצאות על מנת להבין את האופן בו מסע הפרסום העולמי שלכם לקידום אתרים מתפקד, כך שניתן יהיה לזהות מה עובד ומה לא עובד, ולבצע את ההתאמות הנחוצות למסע הפרסום שלכם.

 

מתכננים פריצה עסקית גלובלית? הצעד הראשון הוא שכירת שירותי סוכנות שמתמחה בקידום אתרים בינלאומי!

אם אתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם לשווקי יעד בינלאומיים במדינות בהן יש לכם בסיס איתן להתרחבות עסקית, קידום אתר וורדפרס בגוגל או במנועי חיפוש בינלאומיים אחרים חשוב להשגת מטרות אלו, אבל חשוב להבין שזהו תהליך מורכב שדורש השקעת זמן ומשאבים מרובים.

כך שאם אין לכם את המומחיות המקצועית להרכיב וליישם אסטרטגיית קידום אתרים בינלאומית, חשוב שתשכרו שירותי סוכנות שיווק דיגיטלית המתמחה בקידום אתרים בינלאומי. לצוות המומחים שתשכרו יש את הניסיון והידע המקיף הדרוש לשיפור דירוג האתר שלך במנועי חיפוש בינלאומיים והגעה לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים.

לכן כדי להתחיל את הרחבת הפעילות העסקית שלכם לשווקים בינלאומיים, שכירת שירותי סוכנות שיווק דיגיטלית שתנהל את מסע ה-SEO העולמי שלכם עם הבנה בהנחיות קידום אתרים 2018 וההנחיות העדכניות של היום, היא השקעה נבונה ומשתלמת.

freepik
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter