סליקה – מי צריך את זה?

שני שינויים בולטים שהתרחשו במהלך הנשים בעולם המסחר, קשורים זה בזה באופנים מסוימים. שינוי אחד, הוא מעבר לכלכלה דיגיטלית. כלומר, הרבה יותר עסקאות מתבצעות דרך האינטרנט ובאמצעים דיגיטליים שונים. שינוי שני הוא מעבר מכסף מזומן לכרטיסי אשראי. סוחרים וצרכנים נוטשים את השימוש בשטרות ומטבעות ומעדיפים לבצע עסקאות בכרטיסי אשראי.

זו אחת הסיבות מדוע בעלי עסקים, בעלי מקצוע, בכל תחום ובכל סדר גודל, צריכים להשתמש במערכת סליקה של כרטיסי אשראי. כלומר, להתחבר למערכת שתאפשר להם לקבל כסף מלקוחות וגורמים אחרים דרך מערכות אשראי.

סליקה היא מערכת שמאפשרת לכל מי שמחובר אליה, לבצע עסקאות אשראי בצורה פשוטה, מהירה ובטוחה. הרעיון הוא פשוט, ברגע שלקוח מחליט לבצע עסקה, הוא ממלא את הפרטים או מעביר את הכרטיס, מערכת הסליקה בוחנת שהכל תקין, וברגע שהיא מאשרת, דבר שלוקח שניות ספורות, אז העסקה מאושרת וניתן לספק לו את המוצר. מערכת זו מאובטחת באמצעות תקנים מחמירים מאוד שכל החברות העוסקות בתחום מחויבות להן. מה שמונע דליפה וגניבת מידע.

למה כל אחד ואחת צריכים להתחבר למערכת סליקה

לא משנה אם מדובר בבעלי עסקים גדולים או קטנים, בעלי עסקים שמספקים מוצרים ושירותים לכלל האוכלוסייה או רק לקהל ספציפי באזור מסוים, אזי שחיבור למערכת סליקה היא דבר חיוני שאי אפשר לוותר עליו. מי שבוחר שלא להתחבר למערכת כזו, יתקשה מאוד לבצע עסקאות, וכן להרחיב את מגוון האפשרויות למכירת מוצרים ושירותים עבור הלקוחות שלו.

למעשה, רק חיבור דרך מערכת סליקה אפשר לבצע עסקאות דרך אתרי אינטרנט ואמצעים דיגיטליים. לקוח שנמצא באזור מרוחק ורוצה לרכוש מוצר או שירות באינטרנט, יעשה זאת באמצעות כרטיס אשראי. אם האתר לא מחובר למערכת סליקה הוא לא יוכל לעשות זאת וסביר להניח שהוא יפנה למקומות אחרים.

מעבר לכך, מערכת סליקה עוזרת לייצר תהליך נכון ופשוט יותר, בין אם מדובר בעסקאות בחנות, מסעדה, בית קפה או אפילו אם מדובר על בעל מקצוע שמגיע אל הלקוחות הבית לבצע שירותים שונים.

איך בוחרים מערכת סליקה בצורה נכונה

ישנן מספר מערכות סליקה שניתן להתחבר אליהן. כל בית עסק ובעל מקצוע, צריכים לבחור מערכת מותאמת עבורם, על פי תנאי המערכת, על פי היכולת של המערכת לספק להם כלים ואמצעים מותאמים ספציפית עבור בית העסק וסגנון העבודה שלהם.

מעבר לכך, יהיה נכון לבחון את העמלות שצריכים לשלם עבור העסקאות השונות, מתי בדיוק צריך ואיך נקבעים התנאים. כל בעל עסק או בעל מקצוע, צריכים לעשות את החישובים שלהם בשביל להחליט איזו מערכת יכולה להתאים להם, מבחינת התנאים וכמובן עד כמה היא אמינה, בטוחה ואיכותית.

חשוב להקפיד שהמערכת תהיה מותאמת לשימוש, בין אם זה דרך עסקאות אונליין במחשב, בסלולר ובין אם זה לצורך ביצוע עסקאות בכלים אחרים.

freepik
אהבתם? שתפו פוסט זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter